Biografias

Solo disponible en BuenasTareas
  • Páginas : 3 (673 palabras )
  • Descarga(s) : 4
  • Publicado : 4 de abril de 2010
Leer documento completo
Vista previa del texto
{draw:frame} asvaghosa
{draw:frame} kalid
LI PO
Li Bai foi'l fíu d'un mercader ricu. Suel atribuyise como'l su llugar de nacimiento Suiye, n'Asis Central, (cerca del actual Tokmak enKirguizistán). A los cinco años, la su familia coló pa Jiangyou, cerca de la moderna Chengdu na provincia de Sichuan. Foi incluyíu pol confucianismu y el taoísmu, pero finalmente la su herencia de familianun-y permitió grandes oportunidaes dientro l'aristocrática dinastía Tang. Magar que quixera convertise n'oficial, nun llegó a presentase al esamen del serviciu civil chino. Poro, a los 25 años, entamóa viaxar por China, desarrollando una personalidá xabaz y llibre. Esta imaxe fascinó a aristócrates como y a xente común y Li Bai foi a la fin presentáu al emperaor Xuan Zong en 742.
Algamó uncargu na Academia Hanlin, que formaba a intelectuales espertos pa la corte imperial. Li Bai foi amás durante casique dos años poeta oficial del emperador, pero a la fin despidiéronlu por una indiscreciónque nun sasoleyó. Poro, vagó por China el restu la so vida. Conoció a Du Fu na seronda de 744 y volvió atopalu l'añu siguiente. Foron les dos ocasiones nes que salcontraron, pero la su amistad siguiósiendo mui importante pa Du Fu (caltiénense una docena de sus poemas alrodiu de Li Bai). Durante la rebelión de An Lushan axuntose nuna escaramuza escontra'l emperador, aunque nu se conoz de xurusifoi un alistamientu voluntariu. El fracasu la rebelión finó col su segundu esiliu en Yelang. Foi absueltu enantes de que'l tiempu del destierru finara.
Li Bai morrió en Dangtu, anguañu Anhui. Dellosespertos creen que la su muerte foi el resultado d'un envenenamiento con mercuriu dempués d'un llargu hestorial de consumu de ferviellos taoístes pala lonxevidá. Otros, cree simplemente que morriód'intoxicación etílica.
KALIDASA
Kālidāsa fue un poeta y dramaturgo hindú, que floreció aproximadamente en el siglo V de nuestra era.
El compositor británico John Foulds compuso música para...
tracking img