Apunts

Páginas: 2 (269 palabras) Publicado: 8 de octubre de 2015
Ample de banda: paràmetre bàsic que caracteritza la capacita de transmissió de dades.
en comunicacions analògiques ample de banda es: el rang de freqüències dins delqual és concentra la major part de la potència del senyal.
en comunicacions digitals, s’anomena ample de banda: el nombre de bits per segon (bps).
els sistemes de fils ocablejats, l’emisor i el receptor estan units per un camí fisic a través del qual passen les particules(electrons o frotons), el moviment de les quals conté lainformació.
els sistemes amb fils més comuns son els circuits elèctrics. Tipus de cables més utilitzats:
cables de parells: els cables de parell són els més habituals en unainstal·lació telefònica dels habitatges. Consten de dos fils de coure separats amb recobriment de plastic.
cables de parells trenats: son cables de coure trenats per aminimitzar interferencies.
cables de parells trenats sense blindar, son coneguts com UTP(unshielded Twisted Pair). son mes economics i s’emprenen en telefonia i xarxes localsels cables de parells trenats blindats, els STP(shield twisted pair) es classifiquen segons el nombre de parells trenats que tener per cada coberta blindada i s’emprenen xarxes locals (ethernet)
els cables de parells trenats es divideixen en categories i la velocitat de transmisió pot ser de 4Mbps fins a 100Mps.
cablescoaxials:constituits per un cable de coure o d’alumini gruixut, un recobriment de material dielèctric de 5mm aproximadament, una fina malla metàl·lica conductora i na coberta externa depolimetilè.s’empren ala distribució de la televesio, quets cables poden treballar a un ample de banda de 500 MHz.
-la fibra optica: medi conductor de llum
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • Apunts
  • apunts
  • APUNTS
  • apunts
  • apunts
  • Apunts
  • apunts
  • Apunts

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS