caca

Páginas: 2 (386 palabras) Publicado: 28 de marzo de 2014
 EL ARTE DE NO AMARGAR-SE LA VIDA.

Regla número 1;

Canviar és possible. Ens costarà un esforç continuat, però es pot aconseguir.
Transformar-se en algú positiu és essencial per gaudir de lavida. La força emocional és el principal passaport per anar pel món.

Regla número 2;

Les emocions només son possibles a partir de determinats pensaments.
La clau per el canvi està en aprendrea pensar d'una manera més eficaç
La principal distorsió cognitiva consisteix en prendre's tot a la tremenda i anticipar desgracies.
Les creences irracionals són falses, inútils i ens fan mal.Regla número 3;

Si ens aturem a pensar sobre la realitat, ens adonem de que, moltes vegades, exagerem la rellevància de les adversitats.
Aquesta exageració té conseqüències emocionals nocives.Aprendre a avaluar el que ens està passant amb realisme i objectivitat ens fa fer més forts i tranquils.
Un dels millors criteris per saber si quelcom és “ una mica dolent “ o “ molt dolent “ éspreguntar-se ; “ En quina mesura això m'impedeix a fer coses valuoses a la meva vida “?

Regla número 4;

Existeixen milions de creences irracionals, però es poden agrupar en “ jo he de “ “ tu has de“ “ el món ha de “
Les creences irracionals sorgeixen de exigències fantasioses.
Necessitem molt poc per estar bé
Cada necessitat inventada és una font de debilitat.

Regla número 5;Existeixen creences irracionals molt extenses que es transmeten per influència social. Aquestes idees són responsables del actual augment de problemes emocionals entre la població.
No creure's aquestes ideesirracionals et permetrà gaudir al màxim de les avantatges de la vida moderna sense que et tornis un neuròtic.

Regla número 6;

Existeixen dos obstacles inicials al canvi terapèutic; el mite dela bondat de la preocupació i el mite del “ tot val “ en el terreny dels sentiments.
Primer mite “ és bo preocupar-se “. Fals; el millor és ocupar-se sense preocupar-se en absolut
Segon mite; “...
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • Caca
  • Caca
  • Caca
  • caca
  • Caca
  • Caca
  • Caca
  • Caca

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS