Eeee
REFLEXIÓ DE LA PEL·LICULA
Aquesta pel·licula, basada en fets reals relata la vida d’un nen que aparentava tenir uns 12 anys, era un nen que ni parlava ni es relacionava ambningú, només obeía a les ordres de quan lladrava un gos o d’algún soroll extrany i sobrevivía de arrels que trovaba pels boscos francesos.
El comportament del Víctor és el propi d'un animal salvatge.Camina encorbat, gairebé de quatre grapes. La seva parla està reduïda a un so gutural i uniforme. Capta el seu entorn mitjançant el seu olfacte ja que els seus ulls tapats pel pèl no tenen capacitatde fixació molt forta. Beu com un animal i grimpa als arbres. El seu òrgan de l'audició aquesta molt poc desenvolupat davant sorolls molt forts. El seu tacte queda reduït a les funcions mecàniquesde prensió d'objectes. No posseïx un mitjà de comunicació encara que sigui només es limiti a aullidos i gemecs.
Ja que un comportament d’un nen no s’asembla a res al del Victor , és un comportamentnormal en una persona que ha sofert un aïllament social des que neix ja que els homes i dones aprenem per imitació que és un factor clau en el desenvolupament de la nostra naturalesa i l'únic modelque ha tingut en el bosc són els animals, i com que el nen no s’ha relacionat no coneix l’exterior ni la vida tal com és, viu com un animal.
Per sort, el troben 3 caçadors que veuen que es mouenherbes entre els arbres i van a veure el que és, llabors troben a aquest nen i l’agafen. L’envien a una escola de sordmuds on és el centre d’atenció de tothom, se’n riuen d’ell i el deixen a bandacom un gos. S’encarrga d’ell un metge psiquiatra que es diu Itard, que és qui ensenya al Victor a fer-se i a viure amb la vida humana.
El metge li ensenya moltes coses, però no aconsegueix parlar,ja és massa tard i li queda l’instint animal.
OBJECTIUS DEL METGE ITARD
Segons el metge Itard, el nen només mossega, esgarrapa a qui s’apropa i que no era atent.
Itard va creure que el...
Regístrate para leer el documento completo.