el pricipe de la nibla

Páginas: 2 (429 palabras) Publicado: 18 de abril de 2013

Dia 1
Avui de bon matí me llevat molt emocionat perquè per fi anem de TdS.
A l’autobús m’ho he passat molt bé escoltant música I xerran amb els amics, la primera parada que vam ferva ser a la Seu d’Urgell on vam veure una catedral bastant gran i vam caminar en busca de uns llocs específics de la ciutat.
La segona parada va ser a Castellbó, un poble una mica abandonat, on ensvan explicar una mica com esta format el Parc Natural de l’Alt Pirineu i finalment vam fer la última parada al refugi.
Lo primer que vaig fer després de baixar de l’autobús va ser començar a tirarboles de neu. Després vaig agafar la motxilla i em vaig anar a instal·lar a l’habitació amb els meus companys.
Un cop fet això vam començar a treballar fent una activitat de ciències una mica avorrida.A l’hora de sopar em vaig quedar una mica decebut ja que el menja no em va agradar gaire però sort que em quedaven unes quantes xuxes del viatge.
Finalment vam manar a dormir i a descansar perquèdemà era un dia que prometia.
Dia 2
Ens hem tingut que llevar d’hora, ens canviem i baixem ràpid a esmorzar, el qual estava bastant bo, desprès comencem a fer l’activitat de les raquetes de neu.
Vaser una cursa d’orientació per la muntanya al principi anàvem una mica perdut però finalment les vam trobar totes.
Després vam dinar un altre cop no em va agradar gaire.
Un cop vam dinar ens posemun altre cop les raquetes i comencem a pujar a una muntanya cosa que va ser molt difícil ja que costava molt.
Quan vam arribar al cim de la muntanya vam fer una iglú el qual el vam tindre quedestruir per seguretat.
Un cop vam baixar de la muntanya vam fer els últims assaigs per l’actuació d’anglès la qual ens va quedar molt bé.
Després vam sopar i un altre cop al llit a descansar perquè demàteníem que esquiar.
Dia 3
Últim dia ens llevem com sempre esmorzem i comencem a esquiar. Primer vam triar les botes i els esquis adient per cadascú. Desprès ens vam anar acostumbrant i finalment ja...