Em diuen tres catorze

Páginas: 10 (2393 palabras) Publicado: 24 de abril de 2014
Em diuen Tres Catorze
Andreu Martín





ÍNDEX
1. INFORMACIONS OBJECTIVES
1.1 Fitxa del llibre. 3
1.2 Resum de l’argument. 3-4
1.3 Temes principals 4-5
1.4 Personatges principals i secundaris 5-61.5 Biografia de l’autor 6
1.6 Altres obres del mateix autor 6-7-8
1.7 Altres informacions 8

2. INFORMACIONS SUBJECTIVES
2.1 Opinió general 9
2.2 Opinió detallada9
2.2.1 El que més m’ha agradat 9
2.2.2 El que menys m’ha agradat 9
2.2.3 Que he aprés de la lectura del llibre 9
2.3 Dificultat en la lectura 9


























1.INFROMACIONS OBJECTIVES
1.1. Fitxa delllibre:
AUTOR: Andreu Martín
TÍTOL: Em diuen Tres Catorze
LLOC D'EDICIÓ, EDITORIAL I DATA: Balmes 245- Barcelona: Edició 4, Cruïlla, octubre 2010.
PÀGINES: 190
GÈNERE LITERARI: Novel·la

1.2. Resum de l’argument:
La protagonista, Teresa Pi també anomenada Tres Catorze, es una estudiant que treballa com a detectiu. Els seus pares van patir un accident de tràfic i van morir així que ellaviu a casa de l’avia. El pare era detectiu així que va fundar l’agencia Pi i Zamorano amb el seu soci Rodri Zamorano. Quan el pare va morir la Tres va heretar el negoci i un despatx que li venia una mica gran.
Un matí com qualsevol ella es dirigia cap al seu despatx i va ser llavors mentre ella caminava, quan va veure una furgoneta que es dirigia a tota velocitat carrer avall amb la intenciód’atropellar al noi que sortia d’un cotxe. Ella sense pensar-s’ho va corre i va salvar al noi. Quan la furgoneta ja havia passat va veure que el noi era el Manolo Due, un jugador del Barça. Ella li va donar la targeta de l’agencia i va sortir corrents.
A l’entrar a l’oficina la Irene, la recepcionista, li va dir que al despatx l’esperava una clienta. La clienta era una nena de 8 anys anomenada AnnaFarràs que li va dir que volia que investigués el seu veí, Jacint DelaSelva, que era pintor. Perquè deia que maltractava la dona, el gos i havia matat la seva filla. La nena li volia pagar sis-cents euros però la Tres no els va acceptar i va acompanyar a la petita a casa.
Encara que no havia acceptat els diners tenia curiositat i per la nit va anar a investigar. Va entrar al jardí del senyorDelaSelva i va mirar per un finestral i allà va veure una cosa esgarrifosa, el senyor de la DelaSelva agafava una pistola i li disparava un tret a un altre home. De sobte entrava a casa la Gracieta la dona del DelaSelva que es va quedar petrificada. Abans d’obrir la boca el senyor de la DelaSelva la va agafar i la va començar a pegar. La Tres, va treure la càmera i va fer fotos. Just en aquell moment vasortir el gos, el Titànic, i la va començar a perseguí. Ella va enfilar-se a una olivera i va poder saltar al jardí dels veïns. Es va espantar, perquè se li havia enganxat la bossa a l’arbre. Va entrar a la casa, la qual li sonava força, per agafar un bastó per poder recuperar la bossa. Al entrar es va trobar amb el Sr. Farràs, ell es va espantar molt, pensava que era un lladre i li va dir a laseva dona que truqués a la policia. L’Anna en veure que era la Tres va distreure l’atenció dels seus pares i la Tres va aprofitar per córrer cap dalt i amagar-se sota el llit de l’Anna. Quan la policia va arribar i va veure que no hi havia ningú, el sergent Barreno, es va empipar força.
Quan van marxar, l’Anna va tornar a la seva habitació i la Tres li va dir que la bossa estava al jardí dels...
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • Trabajo "Hem Diuen Tres Catorze"
  • diuaba
  • Diu
  • Que es el diu
  • ¿Que Es El Diu?
  • El diu
  • DIU
  • El diu

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS