Funcionaments Circuits

Páginas: 3 (614 palabras) Publicado: 5 de enero de 2013
Rhynchophorus ferrugineus





EL MORRUT DE LES PALMERES



















FRANCESC GARCIESNACHO CALVO

1-ESCOLLIR UNA ZONA AMB PALMERES, A BARCELONA O RODALIES I ACOTAR-LA. POT SER IUN PASSEIG, PARC, CARRER...
La zona de palmeresseleccionada es troba al Parc de la Ciutadella de Barcelona, éss un parc molt gran i amb moltes plantes. Es la part que toca amb el passeig Pujades.

2-FER OBSERVACIÓ DE LES PALMERES DE LA ZONA I FERUN PETIT INFORME QUE CONTINGUI L’ESPÈCIE A LA QUAL PERTANY, NOMBRE DE PALMERES, EL GRAU D’AFECTACIÓ DE CADASCUNA: SANA, POSSIBLEMENT AFECTADA, AFECTADA, MOLT AFECTADA, TRACATADA I REGENERADA.COMPTABILITZAR LES QUE ES TROBEN EN CADASCUN DELS NIVELLS.
El nombre total de palemres pper observar es de 14. D’aquestes palmeres pertanyen a l’espècie Phonenix canariensis, unes alts 6 ason Phoenixwashingtonia i les 2 restants ppertanyent a l’espècie Phoenix dactylifera.
Només troben dues palmeres completament sanes.Amb un petit grau d’afectació en trobem 6 i ja afectades en podem observar 3. Tabées petit el número de paleres greument afectades, ja que només en veiem 2 més. Finalment podem apreciar una que ha sigut tractada i regenerada.

3-INTENTAR ESBRINAR SI S’HA FET ALGUN TIES DETRACTAMENT
No em pogut esbrina si s’ha fet algun tractaent previ.












4.FER UNA FICHA DEL MORRUT DE LES PALMERES


[pic]
[pic]




[pic]





5.CONSULTAR PÀGINA WE DE LAGEERALITAT TOT EL REFERENT A AQUESTA PLAGA.
Aquesta pàgina web que ens ofereix la Generalitat de Catalunya és una pàgina molt interesant per a qualsevol persona que estigui interessat per aprendesobre el Morrut de les palmes. En aquesta interessant web se’ns fa saber moltíssimes coses sobre el tractament, la prevenció, la localització...i moltes més coses sobre auesta plaga de les palmeres.
La...
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • Circuitso digitales
  • CIRCUITS PNEUMÀTICS
  • PIA CIRCUITS
  • tecno circuits
  • Basic Circuits
  • Circuits de corrent altern
  • LESSON 19 DIGITAL CIRCUITS
  • analisis caso 8 quality circuits

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS