Inv. Comercial

Páginas: 5 (1177 palabras) Publicado: 5 de febrero de 2015
Exercici de cerca
Cerca tres treballs d'investigació i analitza:
1.-Quines fases del procés hi podem observar?

Aquesta investigació conté les 5 parts de les fases d'una investigació comercial.
A la primera (la fase prèvia), estableixen els objectius que volen aconseguir i quin és el tema del qual volen parlar, que és el maltractament en centres d'educació primària i ESO, del 2005 i 2008.La segona fase (disseny), es fa a través d'un qüestionari que es van passar dues, una a la direcció dels centres, i un altre als alumnes d'Euskadi.

La tercera (realització), els que fan aquesta investigació, un cop fets els qüestionaris, que són a través d'internet, fan la recollida d'aquestes.

La quarta (anàlisi), interpreten les tats que han obtingut i les analitzen. I troben diferentstipus de resposta i d'aquestes fan moltes gràfiques. Per exemple de maltractament verbal de sexe contrari a l'ESO i primària, maltractament físic, etc.

I l'última (Conclusions), respon a l'objectiu que tenien marcat en la prèvia. Estudien, analitzen, i s'adonen del maltractament en centres d'educació primària, i en l'ESO, a Euskadi del 2005 i 2008, i dels diferents tipus que hi ha d'aquesttema.

2.- Quina és la seva finalitat i objectiu/s?

La finalitat i objectius d’aquesta investigació es pot dir molt breument.
Bàsicament volen veure i estudiar el maltractament del 2005 i 2008 a les escoles de primària, i a l'ESO, i mirar que ha passat en 3 anys, és a dir, com han anat canviant les coses, evolucionant a millor o pitjor, els diferents tipus de maltractaments que hi ha, etc.3.- Quin enfocament se l’hi ha donat a cadascú d'ells (disseny)

Del disseny, l'enfocament que li dóna aquest estudi és longitudinal. Ja que s'estudia al mateix lloc (Euskadi) l'evolució, seguiment ... Del maltractament entre iguals, entre els nens de educació primària i ESO. S'estudia al llarg del temps, ja que fan un estudi el 2005, i passen 3 anys quan ho tornen a fer el 2008.http://www.google.es/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCcQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.isei-ivei.net%2Fcast%2Fpub%2FMALTRATO_CASTELLANO_2.pdf&ei=9uQ8VPnqJMvlaMmHgsgO&usg=AFQjCNFXQkdnOEiyT8osfFkv2P4rFbWV4A&bvm=bv.77161500,d.d2s&cad=rja ( http://www.isei-ivei.net/cast/pub/MALTRATO_CASTELLANO_2.pdf )

1.-Quines fases del procés hi podem observar?

Trobem la fase prèvia, on s'estableixen elsobjectius, i el que volen obtenir amb aquest estudi. On estudien la població Argentina (Santa Fe), a la població menor de 60 anys, amb l’objectiu de treure una sèrie de dades pel que fa el consum del shampoo. També es plantegen si serà bona idea fer-ho o no, i decideixen que si ja que és un producte molt utilitzat per les dones (99%), i que l’estat del cabell és molt important.

També hi ha la fasede disseny, perquè ho enfoquen a aquest tipus de gent menor de 60, la recollida de dades la fan a uns quants de la ciutat, però ja fa referencia als altres que tinguin la mateixa edat, és a dir, es fa a una part representativa de la població objecte d’estudi.

I per últim, trobem la de realització, on hi ha la recollida de dades, que la fan mitjançant agafant la informació dels qüestionarisfets prèviament.
2.- Quina és la seva finalitat i objectiu/s?

La finalitat i els objectius d’aquest estudi d’investigació és arribar a conèixer els hàbits de compra del consum de xampú a la ciutat de Santa Fe (Argentina), exactament, en persones menors de 60 anys. Identificar els canvis produïts en el consum d'aquest producte després de la devaluació (finals de l'any 2001). I arribar aconèixer la influència dels canvis de l'economia argentina en el consum de xampú i l'actitud de compra dels consumidors

3.- Quin enfocament se l’hi ha donat a cadascú d'ells (disseny)


Pel que fa l’enfocament del disseny, es va realitzar una investigació descriptiva, ja que el que es pretenia conèixer eren els hàbits de consum dels usuaris de xampú d'una zona determinada (la ciutat Santa Fe,...
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • INV COMERCIAL.
  • inv comercial
  • Inv
  • Inv
  • Inv
  • Inv
  • INV
  • INV

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS