je suis charlie hebdo

Páginas: 2 (359 palabras) Publicado: 19 de enero de 2015
JE SUIS CHARLIE HEBDO?
La idea principal del text és si la empatía que tenim que sentir, si la manera de possar-nos en la seva pell està ben justificada, si es tracta de llibertat d’expressió o deprovocació.
Si entenem per que hi ha llibertat d’expressió, entenem que hi ha una certa llibertat per expresar-se però quan aquesta condició per fer i tractar qualsevol tema sense cap censura, trobemque açó ja ha passat els límits.
Aquesta idea de passar-se els límits ens portaría a temes com la provocació, temes importants de la vida quotidiana sense censura, burles… Com a conseqüència estàl’exaltació dels afectats que actuen contra aquestes critiques.
La concepció de l’autor comporta la visió crítica d’una ciutat, comportaments de la vida quotidiana i possar-se en la pell de molts delsciutadans que pensen i critiquen com l’autor.
D’ una banda cal considerar que sobrepasar-se dels limits i provocar no és deu fer, però també cal considerar que amb aquests fets el que se està fentrealment és possar el pensament de la ciutat , que tot el món amaga per por, en coneixement de tots. I amb aquests fet estem conseguint d’una manera criticar la societat en que vivim i tractar demillorar.
Cal considerar que aquest fet d’exaltació per part de yihadistes per la conseqüència de la caricatura feta per Charlie Hebdo ha sigut el principal focus, tant en els mitjans de comunicació com lareacció per part del ciutadans francesos. Francesos alçats amb el lema de “Je suis Charlie”, tots empatitzats amb ell.
Des del meu punt de vista, tinc que dir que la fría manera de actuar delsofensats ha sigut molt radical, i que si valorem i actuem així per critiques ens portaran a un endarreriment de la nostra societat i pensament i a no respectar els valors i drets.
A més tinc que dir que Jesuis Charlie Hebdo perque estic per damunt de qualsevol reacció, de quealsevol exaltació perque pense que el poble té que rebre la visió real dels fets que se estàn desenvolupant i que amb açò...
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • je suis hebdo
  • Je Suis Charlie
  • JE NE SUIS PAS CHARLIE
  • Je suis charlie
  • JE SUIS CHARLIE
  • Je suis Charlie
  • Charlie Hebdo
  • Charlie Hebdo

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS