Jhfciuyfxu

Páginas: 2 (283 palabras) Publicado: 23 de mayo de 2012
Ressenya del llibre de català del primer trimestre:








Mar de boira


Maite Salord Ripoll























0- DADESBIBLIOGRÀFIQUES

- Títol: Mar de boira
- Autora: Maite Salord Ripoll
- Editorial: La Galera
- Col·lecció: El corsari
- Any de publicació: 2004
- Lloc depublicació: Barcelona
- Número d’edició: primera edició
- Número de pàgines: 166 pàg.




1- FORMA NARRATIVA I GÈNERE DE L’OBRA


Es tracta d’una forma narrativaescrita en prosa. El seu gènere clàssic és l’èpica, i el seu subgènere és la novel·la, per tant, és un relat.
El tema que tracta fa que sigui una novel·la intimista i realista.2- EL PUNT DE VISTA I LA VEU NARRATIVA

• El narrador és la veu que ens conta la història; generalment, no intervé en la narració com un personatge, sinó que tansols ens l’explica. He dit generalment perquè, en alguns casos, el narrador intervé en l’obra explicant una carta, un fet, etc.
• El cronista d’aquest llibre, adopta un punt devista extern, és, per tant, un narrador en tercera persona. En aquest cas, majoritàriament, és omniscient, és a dir, que ho coneix tot dels personatges i de la història. Encara que enalguns fragments, el narrador és només observador, es a dir, ens explica tan sols el que veu.
També hi trobem parts en primera persona, ja que l’autor vol que entrem mésdins la narració. En aquestes parts deim que és un punt de vista intern.




3- TEMA DE L’OBRA


El tema o assumpte principal del que tracta l’obra és la boira. Ensexplica la confusió que té la protagonista al llarg de la història. És una mescla d’amor, d’esperança de trobar el seu pare, de misteri fins que no sap vertaderament qui és, etc.
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS