la carne de humano

Páginas: 2 (267 palabras) Publicado: 11 de noviembre de 2014


GUIÓ TREBALL TÀCTICA PRIMER NIVELL
1. Explicació:
El treball constarà de la realització d’una setmana d’entrenament per una acció i dues consignes escollidespersonalment de les accions tàctiques que s’hagin explicat a classe.

1.1 Passos per construir el treball:
 Escollir una única acció i dues úniques consignes per a la setmana detreball.
 Desenvolupar les tres sessions de la setmana.
 Les sessions han de contenir Adaptació al medi, Tasca 1, Tasca 2, (amb la tornada a la calma al final d’aquesta,breu explicació).
 Les tasques de les sessions han de contenir circuits, jocs de futbol per a l’adaptació al medi i tornada a la calma. Onades, partits o conservacions perles tasques principals (ex: sessió 1, 1 onada, 1 partit. Sessió 2, 1 conservació, 1 Onada. Sessió 3, 1 onada, 1 partit ).
 Les tasques han de seguir les parts explicades aclasse (Adaptació, Normativa)

2. Parts del treball
 Arxiu Excel amb Plantilla de treball de la sessió, dibuixos, introducció, contextualització, sessions i conclusió.Introducció: S’exposarà el tema del treball, parts d’aquets contingut escollit, breu teorització si s’escau.
Contextualització: S’exposarà part de la temporada,planificació anterior de continguts, club de treball, equip amb el que es treballa (jugadors, categoria, objectius), estructura del club.
Sessions. L’esmentat anteriorment.
Conclusió:Una primera part on es desenvolupi una part de reflexió sobre el treball. Una segona part per exposar possibles millores de l’assignatura.

 L’ARXIU S’ENVIARÀ EL DIA X DE XSENSE EXCEPCIÓ COM HA DATA LÍMIT A LES 23:55 PER CORREU ELECTRÒNIC A jassens2@xtec.cat. ES POT FER ARRIBAR ABANS DE LA DATA AL PROFESSOR VIA CORREU O PEN A CLASSE.
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • Humana-mente. el mundo, la conciencia y la carne.
  • La Carne Es Dañina Para La Salud Humana
  • la carne humana
  • importamcia de la proteina de carne de bovino en la alimentacion humana
  • la carne en la dieta humana
  • Carne en la dieta humana
  • La carnen en la dieta humana
  • carne

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS