Lalacom

Páginas: 2 (264 palabras) Publicado: 6 de octubre de 2014
-Presenta exemples de notícies recents que confirmin la tesi del text.
Primer de tot, hem de dir que la tesi que defensa el text és que hi ha notícies, que nosabem del cert si són veritat, però com que tots els mitjans de comunicació afirmen que allò és veritat, automàticament, passa a ser-ho. El mateix passa en si ésmentida. És a dir, la repetició és el que ens diu si és veritat o mentida una notícia.
Bé, com a exemples tenim sobretot notícies relacionades amb la mort depersonatges públics, o notícies del cor.
És a dir, que ens diuen que aquell personatge públic s’ha mort dies abans de que, malauradament, ho faci. Nosaltres, tot ique no sabem si això és realment verídic, ens ho creiem basant-nos en diverses noticies, penjades sovint a les xarxes socials.
Com a exemple d’aquest casparticular, tenim la mort de Tito Vilanova, que diverses notícies anunciant la seva mort van córrer per les xarxes socials.

Un segon exemple seria la notícia que veiem acontinuació, on la persona implicada va haver de desmentir la notícia. No obstant, està clar que els individus que van llegir el conjunt de notícies queanunciaven aquesta notícia, van suposar que era certa.
Rumors i desmentides sobre el Financial Times
El grup britànic Pearson és també propietari del Financial Times .Dimarts va donar el pas, completament inusual, de sortir a desmentir les notícies (sobretot divulgada per l'agència de notícies econòmiques Bloomberg), queestaven considerant la venta del famós diari econòmic .



-Fes un esquema dels arguments del text.
Comunicació








-
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS