Lax'n'Busto
Páginas: 2 (390 palabras)
Publicado: 1 de junio de 2014
Hola, som -------------- i faré l’exposició oral sobre el grup de música Lax’n’Busto.
ÍNDEX
Primer us explicaré que és Laxa’n’Busto.
Llavors us presentaré els membres del grup.Tot seguit us explicaré com va sorgir el nom del grup, com es van anar fent famosos, un poc d’història i els discs que han anat treguent.
Després us mostraré un vídeo d’un concert.
Finalment us diréla meva opinió.
Esper que us agradi.
1.QUE ÉS?
Lax’n’Busto és un grup musical de pop-rock en català que es formà l'any 1986 al Vendrell, Barcelona.
2.QUI FORMA PART D’AQUEST GRUP?
Forma partd’aquest grup:
Jaume Pinyol Mercader Bateria
Jesús Rovira Costas Baix
Cristian Montenegro Guitarra
Eduard Font Teclista
Salva Racero Alberch És el veu d’es de l’ocubre de 2006
PemiFortuny Fou el veu d’es del 86 fins al 2006
HISTÒRIA
Es formà aquest grup a l'any 1986 al Vendrell. A principis 87 varen començar a fer actuacions en directe, més de 50 aquell any. Van participaral concurs “Rockacció 88” i van aconsegi el primer lloc. Aquest fet els permeté gravar la cara A d’un LP juntament amb altres grups. L’èxit d’aquest LP els permeté fixar per a la discogràfica Discmedi.Al 1989 tregueren el seu primer disc i començaren la gira del: Vas de punt?...o què?!!!
L’any 1990 les actuacions van augmentar.
Al 91 editaren el segon LP de Lax’n’Busto i Graven el vídeo de laCançó “Miami beach”. Més envant, al 2006 gràcies a aquest disc obtenen un disc d’or (que és quan s’han venut més de 40.000 còpies).
Al 1993 enregistren el seu tercer treball. El disc es diu: “Qui etstu?” Que en pocs dies vengueren 20.000 còpies.
Al 95 tregueren el disc: “La caixa que puja i baixa”
A l’abril 1998 tregueren el disc: “Si” Que arribà a 30.000 còpies venudes al novembre d’aquellmateix any.
Del 98 al 99 feren una gira, la “Gira positiva” Que els portà a fer un centenar d’actuacions per tota Catalunya.
Al 2000 enregistraren el seu disc Llença’t, i guanyà el Premi al Disc...
Leer documento completo
Regístrate para leer el documento completo.