Lideratge
En aquest cas la funció de direcció i lideratge, la té el director del Consorci recolzat en tot moment per unasecretària interventora que realitza les tasques de secretaria interventora i d’administrativa comptable del Consorci.
El lideratge ocupa un paper equivalent al sistema de decisió i la comunicació aldel sistema d’informació. Tornant al nostre cas aquest director és una persona que no viu a la comarca i està físicament a l’oficina un cop cada quinze dies, pel que es pot dir que la persona que estàde cara al públic i gestiona l’entitat pública a diari, és la secretaria per tant si ens fixem en aquest detall important la secretaria rep tota la informació diària i és la que comunica la situacióde l’entitat al director, que és el que finalment pren les decisions també sempre recolzat en les seves decisions pel president del Consorci, i per això podem dir que s’ identifiquem l’estil deldirector amb els proposats per Likert podríem triar l’estil participatiu mitjançant el qual el director hi té una fe i confiança completes en totes les matèries.
2. Escolliu la persona que heuidentificat com el líder i analitzeu fins a quin punt el seu comportament encaixa amb les aptituds que ha de tenir un líder segons Bennis. Cal que ho justifiqueu amb dades concretes.
Anem a veure si el nostredirector reuneix les aptituds de lideratge de Bennis, segons els aspectes descrits a continuació:
•Control de l’atenció: El nostre director assoleix el lideratge del Consorci escola perquè incorporavalors com el treball en equip amb els professors, i a més els seus coneixements com a professor titulat i director d’altres escoles de música de Catalunya.
•Control del significat: El director ha...
Regístrate para leer el documento completo.