Organizar Un Viage

Páginas: 5 (1218 palabras) Publicado: 14 de agosto de 2012
Hem escollit Perú perquè als tres integrants del grup, es un país que ens cridava molt la atenció i pensàvem que seria interessant fer un viatge per veure totes les coses interessants i turístiques que té aquest meravellós país. Una de les causes per les que volem visitar el Perú es perquè es un lloc on predomina la diversitat biològica, les àrees naturals protegides i es poden practicar, i esfan, esports de risc. També tenim molta curiositat per visitar Machu Picchu, que es un lloc amb una vegetació molt variada degut a les temperatures poc variades al llarg del any i a les poques pluges entre el mes de novembre i febrer. Machu Picchu es un antic poblat inca que te dues zones clarament diferenciades. La zona de cultius i la zona on van viure els antics humans. Principalment, peraquestes raons, hem escollit aquest destí per fer el nostre viatge durant deu dies.
El Perú es un país Sud-americà, situat a la costa de l’oceà Pacífic. Es el tercer país mes extens de Amèrica del sud. Perú està dividit en vint-i-cinc regions, tot i que la mes destacada es Lima, on es troba la seva capital i Cuzco, on es troba el Machu Picchu. La llengua oficial es l’espanyol tot i que també es parlael quechua i l’aimara, però aquestes dos no tenen tanta influencia. La moneda del Perú es el Nou Sol, un euro equival a 3,90 sols. Es una república democràtica amb una economia desigualada i les seves activitats econòmiques principals son la pesca, la mineria, l’agricultura i la manufactura de tèxtils. Aquestes tradicions culturals te com a resultat una amplia diversitat d’expressions en camps coml’art, la cuina, la literatura i la música. La Religió oficial es el Cristianisme on la majoria de la població es catòlica i una part es protestant. A Perú les estacions comencen en dies diferents: estiu, del 22 de desembre al 21 de març, tardor, del 22 de març al 21 de juny, hivern, del 22 de juny al 22 de setembre, i la primavera, del 23 de setembre al 21 de desembre. Generalment el clima estemplat sense grans pluges a l’hivern ni excessiu calor a l’estiu i això permet turisme en qualsevol època de l’any, n’és el cas Lima, amb una temperatura de mitja de 25ºC a l’estiu, i a l’hivern destaquen els dies grisos, humits i nuvolats amb temperatures entre els 12 i 15ºC. Durant la primavera i l’estiu no es registren pluges, però a la tardor i a l’hivern pot haver-hi pluges, però de pocaintensitat.

VOL
Hem comprat uns bitllets per visitar la meravellosa ciutat de Cuzco, Perú. El vol ho realitzarem amb escales, ja que no hi ha cap vol directe a Perú. Sortirem el dia 29 d'octubre i arribem de tornada a l'aeroport de Barcelona el dia 8 de novembre. En aquesta data a Perú és primavera, al contrari, que a Espanya que és tardor.
Sortim del dia 29 des de l'aeroport de Barcelona a les16:40, des de la terminal 1. Volarem en la companyia Avianca. Aquest primer vol ens portarà fins a Bogotà, aquest vol durarà unes onze hores, ja que en Sud-americà la hora canvia.
Allí agafem l'avió que tardarà unes tres hores en arribar a Lima. En arribar a Lima, encara ens quedarà un últim vol, que serà el que ens portarà a Cuzco en una hora i quart més o menys. L'hora sobre la qual arribarem ésa les 06:20 del dia 30 d'octubre. En l'aeroport de Cuzco ens esperarà un autobús turístic compartit, que ens portarà fins al nostre hotel, el Sant Agustín Internacional.

ALLOTJAMENT
Passarem l'estada en un hotel anomenat Sant Agustín Internacional , un hotel de quatre estrelles, però situat a pocs minuts del centre de la ciutat de Cuzco i de llocs interessants per visitar com laplaça d'armes, el temple de Koricancha, la fortalesa de Sacsayhuaman, el barri de Sant Blas… Hem agafat aquest hotel, perquè el que ens interessava era poder estar en un hotel que estigués a prop del centre i que ens sortís per un preu econòmic. A l'hotel està inclòs l’esmorzar.

TRANSPORT
A l'arribada a l'aeroport de Cuzco, un bus ens recull i ens porta directament al nostre hotel....