polo

Páginas: 2 (261 palabras) Publicado: 13 de mayo de 2014
5/4/14
Alex Molina
Naturals
Bioma de la Selva Amazònica
Biòtop
Relleu i superfície :
En la seva majoria el relleu és baix i pla. Las superfícieselevades presenten alçades d' entre 500 i 3000 metres d'altitud . El sòl és poc fèrtil.
Aigua:
Gran abundància d'aigua a causa de les precipitacions , que són moltabundants per aquesta zona . Plou durant tot l'any , però amb major força al gener i juny . De mitjana plou entre 2000 i 3000 mm a l'any.
Clima:
Escaracteritza per ser calorós i humit durant tot l'any. La temperatura mitjana és d' aproximadament 28 ° C .No hi ha diferència entre estiu i hivern allà, o almenys noés pronunciada .
La diferència entre les temperatures diürnes i nocturnes - 2 a 5 ° C, és superior a la diferència entre les estaciones.El clima no té unaestació seca , realment , plou durant tot l'any. El que sí trobem és una estació plujosa i una altra menys plujosa .
Factors limitants :
El principal factorlimitant és la llum , ja que l'abundant vegetació impedeix que aquesta arribi per complet als organismes productors . A més , l'escassa llum que arriba ésabsorbida gairebé completament per la vegetació , de manera que el sòl romandrà sempre humit i els nutrients seran rentats freqüentment.
Biocenosi
La fauna éssorprenentment variada, constituïda pel 80% de diversitat de classes existents al món, segons alguns científics i entesos de l'àrea.
S'han identificat un total de643 espècies dins de les quals cadascuna té una varietat de famílies, 326 són aus, 185 peixos, 67 mamífers, 37 amfibis i 28 rèptils. També hi insectes.
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • Polemos
  • Poleas
  • Polo
  • POLAR
  • poleas
  • polo
  • El Polo
  • POLO

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS