Reciclatge
Quan anem a comprar, no ens fixem com ve el producte que hem comprat, és a dir, si ve embolicat, si no, si ens ve amb una bossa, o si simplement ens ve tal i com és sensecap mena de suplement.
Doncs bé, com que no ens adonem de com ve, més ben dit, no en som conscients, podem no pensar-hi i tirar-ho d’una manera que sense voler estem fen mal al món.
Peraixò estaria be que la gent comencés a ser conscient i així poguéssim organitzar entre tots una millora en quant a la contaminació i al reciclatge.
Reciclar és molt fàcil si realment ho volsfer. Es tracta d’ajuntar cada producte o cosa amb el que la pertany, és a dir, cada cosa està formada per un material o per un altre, si nosaltres ajuntéssim tot el que fos del mateixmaterial, ja estaríem reciclant.
Podem definir el reciclatge com un procés d'utilització de parts o elements d'un article, tecnologia, o aparell que en arribar al final de la seva vida útil potser reutilitzat.
Això sempre va bé ja que així ens podem estalviar molts i molts materials que podem utilitzar reciclant.
Segur que heu vist per el carrer una sèrie de escombraries, lesquals són de diferents colors. Aquestes escombraries són les que s’utilitzen per reciclar.
La que és de color groc, posem els envasos. Exemple: una botella d’aigua de plàstic.
La que és decolor verd, l’utilitzem per el vidre. Exemple: una botella de vi.
La que és de color blau, l’utilitzem per posar papers, cartró, etc. Exemple: un diari.
També podem trobar la orgànica, onpodem ficar-hi totes les restes de menjar que hem tirat.
Hi ha algunes que no se’n veuen gaire però també existeixen, com el cas de les taronja. Aquestes serveixen per dipositar l’olivegetal de la cuina, o també les de color groc petites que serveixen per les piles.
Cada cop més gent està disposada a reciclar, i la veritat és que si ho aconseguim, guanyarem molt.
[pic]
Regístrate para leer el documento completo.