resumen M
És un noi que diu M, té 16 anys i es un bon estudiant del institut, dels millors, També i està J el millor amic de M que no sap res del que passa a casa deM perquè M no ho havia dit a ningú. M és un bon jugador de basquet, fins i tot l’entrenador pregunta a M que si volia jugar a la lliga professional de basquet. Ellnomés pensava en començar el més ràpid possible a treballar i estudiar en la carrera de Veterinària per poder treure a la seva mare i a la seva germana d’aquellinfern, el problemes i circumstancies que passaven a casa d’ M, per això M no sabia com dir-li a l’entrenador que no podia jugar de manera professional.
Però M té ungran problema que sap que dintre de 18h ell, la seva mare i la seva germana moriran assassinats pel seu pare, M rebrà una bala al pit. també Sap que a la mare lifa vergonya que algú noti que s’ha pintat per amagar el Blau que té al costat del llavi o que no s’ha posat un vestit de tirants, encara que ja sigui primavera,perquè no es vegin els quatre dits que té marcats a l’espatlla esquerra.
Al final acabant la novel·la M diu que no podrà gaudir de festejar el seu 17 aniversari ambel seu millor amic i la seva amiga que estima i que i ningú sap i tampoc podrà gaudir de poder jugar a basquet amb la manera que l’entrenador li havia proposat.Conclusió: M’ha agradat aquest llibre en especial perquè és un llibre de sentiment fort. El lector pateix el sofriment de M i quan el llegeixes estàs gairebé a dins dela pell del noi. És una novel·la tràgica i això fa que de cada vegada vulguis saber més el final, encara que sàpigues per endavant que acaba malament.
Regístrate para leer el documento completo.