te doy mis ojos

Páginas: 2 (267 palabras) Publicado: 7 de mayo de 2014
TE DOY MIS OJOS

Aquesta pel·lícula tracta el tema de la violència de gènere.
Els protagonistes principals són la Pilar (dona maltractada) i l'Antonio(maltractador).
La Pilar és una dona insegura, amb ambicions i coses que li agraden però que es creu incapaç de fer res sense un home al seu costat.
L'Antonio també és unapersona insegura, però per raons molt diferents, ho és perquè en realitat se sent molt poca cosa al costat de la Pilar, ja que mentre aquesta té ambicions, ell no técap projecte i se sent una persona buida, comparant-se amb ella. Per posar-se a la seva altura, l'Antonio exerceix un poder físic i psíquic sobre la víctima.
Elspersonatges secundaris més importants són l'Ana ( germana de la Pilar, dona ferma i segura que creu que les dones no necessiten un home al costat ) i l'Aurora ( marede la Pilar, dona conservadora que creu que les dones han de romandre al costat del seu home sempre, passi el que passi ).
En la pel·lícula es mostra una teràpiaper a homes maltractadors que ajuda a l'Antonio, però només en part; ja que aquest acaba recaient.
El film tracta un maltractament que no és totalment físic, sinóque es basa més aviat en una superioritat moral de l'Antonio cap a la Pilar aclaparadora, aconseguida a base de cops i crits i de ficar-li la por al cos.
La Pilar,finalment, després de recaure un munt de cops a braços de l'Antonio, acaba adonant-se de que ha de deixar-lo i així ho fa.Marc Algora
9/1/14
4t ESO A
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • Te doy mis ojos
  • Te doy mis ojos
  • Te doy mis ojos
  • Te doy mis ojos
  • TE DOY MIS OJOS
  • Te Doy Mis Ojos
  • te doy mis ojos
  • Te doy mis ojos

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS