Trabajo De Una Patente
País: Espanya
Tipus i número de sol·licitud: 000001023
Data de presentació: 13-04-2012
Prioritat:
Titular:Donaudampfschiffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft, S.A.
Inventors: Maria Carles, Violeta Geu, Eduard Jiménez, Laura Martínez, Sergio Mendoza.
Títol: dosificador d’emulsions, cremes i gels
Resum:
Sector tècnic: aquesta invenció s’enquadraen el sector domèstic, podent estar centrada en la higiene, els cosmètics o l’alimentació.
MEMÒRIA DESCRIPCIÓ
Objecte i avantatges:
Antecedents, estat de la tècnica: en els últims anys, a causade la crisi econòmica de nivell mundial, s’han començat a desenvolupar certes invencions tecnològiques per aprofitar de manera gairebé absoluta certs productes a nivell domèstic, per així,augmentar-ne la seva vida útil. Un d’aquests darrers invents és l’aprofitador de pasta de dents, tot i que és una mica incòmode per utilitzar-lo a diari, patentat des del 2007 per l’empresa ButterflyTechnology, del Regne Unit, i s’està plantejant la seva comercialització i l’estratègia a seguir per a la inserció d’aquest concepte dins el mercat actual.http://www.youtube.com/watch?v=HbHAPqf102Y&feature=player_embedded
Descripció tècnica detallada:
Explicació dels dibuixos:
Explicació d’una forma de realització:
Dibuixos:
REIVINDICACIONS:
Sistema compost per una estructura i dos rodetsmetàl·lics que empeny l’emulsió cap a l’exterior
Preàmbul: Sistema caracteritzat per
Delimita les característiques tècniques:
Caracterització:
Detall de les característiques no conegudes:Característiques principals:
Característiques secundàries:
Tipus:
DESCRIPCIÓ
Premsador de dossificador de pasta dental o productes de similar consistència.
Sector de la tècnica.
La invenciód'aquest producte s'enmarca en el sector de la tècnica de dispensadors de productes de consistència pastosa continguts en tubs tous, tancats per un extrem i amb un tap a l'altre.
Estat de la...
Regístrate para leer el documento completo.