Treball preguntes llibre Muntanyes Russes

Páginas: 10 (2491 palabras) Publicado: 22 de agosto de 2014


TREBALL: Muntanyes russes
CURS: 4rt ESO
NOM; N. A



ACTIVITATS:

1.- La Núria ens diu que prefereix escriure correus a xatejar. Per què? I tu, què t’estimes més? Tens arguments a favor i en contra d’una i altra opció?

La Núria prefereix escriure correus per que va proposar a la Fàtima que norectificarien res de lo que diguessin que ho escriurien tot i tal com els hi va passar i tindrien que ser sinceres, ames que amb un xat no se sap pas quan es connecta l'una i l'altre i si s'envien les cartes cada una agafara el seu temps en escriure i enviar-la..etc

Jo m'estimo més xatejar per que aixi se si la persona s'ha connectat o si esta connectada i així em pot parlar directament. I ets conscientde la seva disponibilitat en el moment.

A favor: del xat:
Ets conscient que estas parlant amb la persona i et contestara al moment.
Pots saber si en aquell moment esta be o no de pen de com et escrigui.
Pots saber si suda de tu o no.
I moltes mes coses ja que la tecnologia ha millorat molt durant els anys.

A favor del correus:
La pots escriure a mà com a carta o per correuelectrònic.
Pots explicar tot lo que t'ha passat sense esperar cap resposta el moment desfogar-te o explicar un historia sabent que l'altre persona es llegira tantes vegades l'o escrit per respondre't d'una manera cua-rent.

En contra del xat:
No saps mai si estas parlant amb la persona o si es una altre.
Hi han molts de Hackers i s'ha de vigilar molt amb qui li dons les teves dades personals ofotos.

En contra els correus:
Es fa molt passat esperar mes d'un dia per que et contestin.
També vigilar que els correus no vagin a parar a persones inesperades.


2.- Com vas de pronoms febles? Amb l’ajuda de la Núria els podràs repassar, perquè en fa sortir un munt a l’inici del capítol 2. Fixa-t’hi bé. A veure si ets capaç de rellegir la pàgina 13 i trobar-hi els 27 pronoms ocombinacions de pronoms que hi ha (recorda que poden estar apostrofats: t’encomana...mira’t... o estar agrupats en combinacions de dos: te’n vas i anar davant o darrere el verb). Podeu fer-ho individualment, en parelles, fins i tot cronometrar qui de la classe els troba tots més de pressa. A mesura que els trobis, pensa a què es refereix cada pronom, quina part de l’oració substitueix. Per exemple: “EnDimitri no m’ha escrit avui tampoc.” M’= a mi (la Núria). CI.

M', hi, mi, t', el, l', s', la, em, mi, li, i n'hi han que estan repetits.





3.- Rellegeix els dos darrers paràgrafs de la pàgina 18. En Dimitri hi fa una reflexió sobre les relacions reals i les relacions virtuals. Què en penses? Parleu-ne amb els companys. Coneixeu casos en què una relació virtual hagi acabat bé? Imalament? Som més autèntics quan ens relacionem amb les persones per internet? Ens aïllem? Ens creem una personalitat falsa? Poden comportar perills les “relacions virtuals”? Organitzeu-ne un debat-col·loqui a classe, un fòrum a la vostra plataforma virtual...

En Dimitri, la seva reflexió va capa mes a la real, per que en ha dit tot els obstacles hi han hagut els dos s'han tingut que anar del paísell a Rússia i ella a París, i mantenen una relació a distancia i es molt difícil mantenir-se en contacte per que els dos no han pogut tenir contacte en el correu i en trucades durant molt de temps i quan xerren es tracten d'una manera seca o sigui dient d'una manera col·loquial que ''no hi ha feeling*

Jo conec casos de relacions a distancia que han acabat be, per que entre les dues persones hiha d'haver un amor mutu, i si no lluiten mútuament, no cal seguir si no s'estimen i no fan res per seguir endavant amb la seva relació a distancia. Ja que deixar una persona que estimes per culpa de la distancia es molt difícil s'ha de tenir en compte els sentiment de l'altre persona i els teus si val la pena o no.

També en alguns casos que es tot el contrari els dos membres de la parella...
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • Treball del llibre
  • TREBALL PLANIFICACI CURSA DE MUNTANYA
  • TREBALL LLIBRE CATALA
  • Treball Llibre Mandràgora
  • Treball Cata Llibre
  • Treball Cata Llibre
  • Preguntes Sobre Plató I El Llibre Vll De La República
  • Tirant Lo Blanc. Treball De Final Del Llibre

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS