Voleibol

Páginas: 2 (262 palabras) Publicado: 6 de abril de 2014
El voleibol es un joc en el cual dos equips, de cuatre jugadors , s'enfrenten en un terreny rectangular i llis e intenten passar la pilota de camp a camp perdamunt de una red. La red està situada al mig de la pista i elevada a una altura de 2 metres aproximadament. Així ,doncs, els equips intenten que la pilota paseal camp contrari i que bote, ja que al tocar la pilota el camp contrari es un punt per al equip atacant.
La pilota es sol passar mitjançant les mans,encara que es permet tambe en altra part del cos. Tot i aixo, la pilota deu de ser impulsada o tocada amb cops nets. Obviament no podra ser aturada, retinguda,subjectada o acompanyada.
A mesura que es consegueixen punts els jugadors van rotant de posicio. Aixi i tot sempre es trau desde la dreta i desde el final de lapista.
Per a guanyar un partit hi ha que guanyar 3 dels 5 sets del partit.

MODALIDADES

El volei de interior es el conegut com a volei pero a part de aquesthi han altres que tambe son coneguts com a volei:

-Volei platja

-Volei sentat

-Park volei

-Ecuavoley

-Voleibol nueve

-Futvoley

-BossaballEls jocs recreatius son una activitat recreativa la qual proporciona diversio i entreteniment als jugadors que lapractiquen. Tambe estan considerats com jocs educatius que ajuden a la col·laboracio amb altres persones i que estimulen mentalment. Solen ser jocs de dos o mesparticipants i no es busca la competivitat, sino que simplement es busca passar-ho be.


-Beisbol

-Hockey
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • El voleibol
  • El Voleibol
  • Voleibol
  • El Voleibol
  • voleibol
  • voleibol
  • Voleibol
  • voleibol

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS