ejercicios de metricas
Tinc un ràtio de conversió del 5% de clic a lead i vull aconseguir un preu per lead màxim de 10 Euros. Quant ha de costar-me cada visita com a màxim?
LTR = (Nº Leads/ nº clicks)x 100
5 - 100 5 = (? / 1) x 100 -> ? = 5/100 -> ? = 0,05 Nº de leads
? - 1
CPL = inversió en publicitat / nº leads
CPL= 10€10 = inversió en publicitat / 0,05 -> inversió de publicitat= 0,5€
Exercici 18:
Tinc un ràtio de clic (CTR) del 0,35%. Si compro 2 milions d'impressions, Quantsclics obtindré?
CTR = (Nº clicks / nº impressions) X 100
0,35 - 100 0,35 = (? / 2000000) x 100 -> ? = 7000 clicks
? - 1
Exercici 19:
Elsleads que estic comprant tenen un cost de 5 Euros. Tinc un ràtio de conversió de lead a venda (STR) del 12 %. Quant em costarà cada client ?
STR = ( Nº Sales/ nº leads) x100
12 - 10012 = (? / 1) x 100 -> ? = 0,12 Nº sales
? – 1
CPA = inversió en publicitat / nº clients
CPA = 5 / 0,12 -> CPA = 41,67€Exercici 20:
Estic pagant un CPM de 12 Euros per anunciar-me a MSN amb un superbanner i un skyscraper. Pel Superbanner tinc un CTR del 0,25% i pel skyscraper el CTR és 0,38%. Quinés el cost per clic per a cada format ?
1000 impressions = 12€
1 impresió = 0,012€
Superbanner
CTR = (Nº clicks / nº impressions) X 100
0,25 - 100 0,25 = ( ? / 1 ) x100 -> ? = 0,0025 Nº de clicks
? - 1
CPC = inversió en publicitat / nº clicks
CPC = 0,012 / 0,0025 -> CPC = 4,8€
Skyscraper
CTR = (Nº clicks / nº impressions) X 100
0,38 -100 0,38 = ( ? / 1 ) x 100 -> ? = 0,0038 Nº de clicks
? - 1
CPC = inversió en publicitat / nº clicks
CPC = 0,012 / 0,0038 -> CPC = 3,6€
Exercici 21:
Tinc un CTR de...
Regístrate para leer el documento completo.