temas variados 3

Páginas: 2 (377 palabras) Publicado: 27 de marzo de 2014
PARÍS
París és la capital i la ciutat més important de França.
Fa dos anys vaig anar a París amb la meva família durant una setmana per les vacances d’estiu i ens ho vam passar molt bé.Quan vam arribar amb l’avió ens vam dirigir cap al nostre hotel, que estava a prop del centre de París, però bastant lluny de l’aeroport, així que vam haver d’anar-hi amb tren.
La veritat es queParís em va sorprendre bastant, ja que és una ciutat molt maca amb edificis i construccions molt importants.
El mateix dia en el que vam arribar, a la tarda vam anar a visitar la Tour Eiffel, ivam pujar fins al cap d’amunt, com que hi havia moltíssima cua vàrem pujar per les escales, des d’allà dalt hi havia unes vistes de París impressionants. El següent dia vam visitar bastantes méscoses, com ara la ville, l’ajuntament de París, el sagrat cor, l’església de Notre Dame i el barri jueu. Per moure’ns per tots aquests llocs anàvem amb metro amunt i avall. Els altres dos dies vamanar a visitar el museu de Louvre, però que només el vam veure des de fora perquè estava tancat, els Camps Elisis, un llarg passeig amb infinites botigues i amb decoració, l’arc de triomf, lacatedral de madeleine i moltes mes coses que ara no recordo.
També vam anar a un carrer que es diu Saint-Honoré on estava ple de botigues de luxe com Louis Vuitton, Prada, Dolce Gabanna i moltesaltres.
Els dos últims dies vam agafar un tren per anar a Disney Land París, un parc temàtic tant per grans com per petits, ja que els meus pares van pujar a moltes coses i van tenir un bonrecord. Una de les coses més maques que vam veure a Disney va ser el desfile en el que sortien tots els personatges Disney amb carrosses, decorats impressionants, tota la gent esperava aquest desfilei estava ple de gom a gom.
Paris és una de les capitals europees que val la pena visitar per la seva cultura, història, i per les seves grans construccions. Us recomano que algun dia hi aneu....