Electron

Solo disponible en BuenasTareas
  • Páginas : 23 (5533 palabras )
  • Descarga(s) : 0
  • Publicado : 28 de septiembre de 2010
Leer documento completo
Vista previa del texto
Aplicaciones
La electricidad estática se usa habitualmente en xerografía en la que un pigmento en polvo (tinta seca o toner) se fija en las áreas cargadas previamente, lo que hace visible la imagen impresa.
En electrónica, la electricidad estática puede causar daños a los componentes, por lo que los operarios han de tomar medidas para descargar la electricidad estática que pudieran haberadquirido. Esto puede ocurrir a una persona por frotamiento de las suelas de los zapatos (de materiales como la goma) contra suelos de tela o alfombras, o por frotamiento de su vestimenta contra una silla de plástico. Las tensiones generadas así serán más altas en los días con baja humedad relativa ambiente. Hoy las alfombras y las sillas se hacen con materiales que generen poca electricidad porfrotamiento. En los talleres de reparación o en fábricas de artefactos electrónicos se tiene el cuidado de evitar la generación o de descargar estas cargas electrostáticas.
Al aterrizar un avión se debe proceder a su descarga por seguridad. En los automóviles también puede ocurrir la electrificación al circular a gran velocidad en aire seco (el aire húmedo produce menores cargas), por lo que también senecesitan medidas de seguridad para evitar las chispas eléctricas.
Se piensa que la explosión en 2003 de un cohete en el Centro de Lanzamiento de Alcántara en Brasil, que mató a 21 personas, se debió a chispas originadas por electricidad estática.
GAS NATURAL E PARQUES EÓLICOS, ENERXÍA LIMPA PARA GALICIA.
Incidirán en la creación de miles de novos postos de traballo.
A enerxía é un elementofundamental no desenvolvemento de calquera sociedade. Galicia estase a incorporar ás novas tendencias coa dotación do gas natural ás sete grandes cidades antes de que remate o presente ano e ten en proxecto a implantación de 150 parques eólicos.
Antes de que remate 1997, o gas natural chegará ás sete grandes cidades galegas e as súas áreas metropolitanas. As obras do gasoducto Vilalva-Tui, quecomenzaron o 25 de xuño de 1996 e dotarán a Galicia dunha nova fonte de enerxía limpa e económica, consistirán na construcción dunha rede de 668 quilómetros, nos que se investirán 10.700 millóns de pesetas.
Esta nova fonte de enerxía sopón un paso importante para o avance da industria galega e un elemento de aforro e comodidade nos fogares galegos.
Neste momento, xa dispoñen de aire propanado, pasoprevio á distribución posterior de gas natural, Santiago de Compostela e Lugo, estando prevista a inminente posta en marcha da provisión en Ourense e Ferrol.
Dez Planos Eólicos
A forza do vento está considerada por moitos países como a enerxía do futuro. A Xunta de Galicia ten aprobados dez plans eólicos estratexicos, que permitirán a implantación de 150 parques eólicos na comunidade Galega, dosque xa están en funcionamento os de Malpica e A Capelada.
O investimento global que representará o desemvolvemento do Plan Eólico cífrase en 380.000 recaerán directamente na comunidade Galega, e suporá unha creación de 5.000 empregos directos. Desta forma, acadarase o obxectivo da Xunta de Galicia de que o aproveitamento dun recurso autóctono permita un beneficio ós seus posuidores, neste casotódolos galegos.
Ó remate do presente ano, estarán instaladas máis de 85 torres de investigación de recursos eólicos, (sete deles xa en funcionamento) e estarán en tramitación outros seis.

1.200.000 metros cuadrados de solo industrial
A comunidade galega dispón na actualidade de solo industrial en cantidade e calidade empresas.
Desde o ano 1990, a Xunta de Galicia creou un total de 13 parquesempresariais, ademais de atoparse en construcción ou planeamento outros 19 recintos. Isto supuxo a construcción de 1.200.000 metros cadrados de solo industrial e un investimento de 9.000 millóns de pesetas.
Na actualidade, atópase vendido ou reservado o 57 por cento da superficie total dos parques e máis da metade das 638 parcelas. Así mesmo, no desenvolvemento da política de solo empresarial...
tracking img