Planta anilina

Solo disponible en BuenasTareas
  • Páginas : 309 (77147 palabras )
  • Descarga(s) : 0
  • Publicado : 17 de noviembre de 2011
Leer documento completo
Vista previa del texto
PROYECTO FINAL DE CARRERA 2007

PLANTA DE PRODUCCIÓN DE ANILINA

TOMO 1: INTRODUCCIÓN EQUIPOS CONTROL E INSTRUMENTACIÓN TOMO 2: Tuberías, Válvulas y Bombas Seguridad y Higiene Medio Ambiente Evaluación Económica Puesta en Marcha Manual de cálculos Bibliografía TOMO 3: Planos

Paco Fernàndez Espinosa Pamela Costa Redondo Diana González Nóvoa Carlota Tayà Cristellys Víctor Herrero YniestaAnna Mauri Carrillo Pere Veas Roman

AGRADECIMIENTOS

AGRAÏMENTS GENERALS
Volem agrair aquest projecte a tots els que ens han recolzat durant tot aquest temps, als companys de la universitat, a l’Anabel i el Pedro per la feina realitzada, el Pep, l’Ari, el Cesc, l’Ester, la Rosa, la Sílvia, el Roberto, el Javi, el Rocco, la Irene, el Juanpa, la Lucia, la Laura, el Martí, la Anna, pels seusuport durant tota la carrera, als professors que han ajudat a la realització d’aquest projecte, en especial al Javier Lafuente, al Carles de Mas, Paco Valero i Mª Dolors Benaiges. També a la família Tayà pel menjar, l’allotjament i la paciència.

PACO
En primer lloc vull agraïr a la meva familia, al meu pare, a la meva mare, a la meva germana i a l´spot ( el gos ). Es podria dir que a mi no semcaurien mai les parets de casa a sobre però com no tinc un ordinador portátil he hagut de treballar sempre a casa. Mai havia estat tant de temps a casa tancat; això ma fet pensar molt y una de les coses en les que he pensat és en lo bé que s´està a casa, amb la meva familia i que encara que no m´ho cregui això ha estat de gran ajuda per poder portar endavant aquest projecte.

Vull agraïr també alsmeus colegues del poble, sobretot a l´Amaviska, al Jabalí, al Vboy, a l´Issis, al Navas, a l´Ibarretxe, al Bertini, a la Sònia, al Pedroka y al Tomeu que m´han escoltat, m´han aconsellat i m´han fet disfrutar moltíssim en els moments de més necessitat. També vull agraïr el recolzament de la gent de l´equip de futbol del Barretina Team, al Riki, al Dani Otero, a la gent de l´equip de futbol delBellaterra, al Panda (míster) per haver-me deixat escaquejar-me en més d´un partit i als jugadors del meu equip de futbol del Proevolution Soccer, ja que de tant en tan he hagut de recòrrer amb ells en busca de ajuda en moments de vida o mort.

I per últim només em falta donar les gràcies al café soluble de l´Eroski, droga que ha aconseguit mantenir-me en peu en els moments més difícils( despresde llevarme, després de dinar i...uns quants després més)!

PAMELA
Me gustaría agradecer en primer lugar a mi familia todo el apoyo incondicional recibido a lo largo de los años de carrera y en especial los últimos meses por estar siempre a mi lado a pesar de la distancia que nos separaba: a mis padres porque gracias a ellos he podido llegar hasta aquí y también a mis hermanas, Marta y Paula,por toda su ayuda y ánimos y en los momentos más difíciles.

Gracias a todos mis amigos de Galicia que, aunque nos encontrábamos a más 1000 km. de distancia, siempre han contestado a mis llamadas y me han ayudado cuando más los necesitaba.

Y como no, agradecer a todos mis compañeros de proyecto Anna, Carlota, Diana, Paco, Pere y Víctor su cariñosa acogida desde el primer día que llegué aBarcelona, por toda su compresión y por todos los momentos divertidos que hemos pasado.

Muchas gracias a todos!!!!!!!!!!!!!

DIDI
Este proyecto no habría sido posible sin el apoyo, trabajo y buen humor de todos los componentes del grupo. Quiero agradecer la respuesta general de todos ellos!!! Arriba Anitron!!!

Por supuesto, no habría llegado aquí sin la ayuda de mi madre. Después de este largocamino sólo puedo decir que siempre ha estado ahí apoyando mis decisiones, mis malos momentos, mis frustraciones y, claro que sí, todas mis alegrías! Siempre formando parte de todas las situaciones a las que he tenido que hacer frente en este corto, pero fundamental, período de mi vida. Si es que sin ti no estaría aquí!!!

A toda gente de mi lejana pero genial y querida tierra. (MIÑA TERRA...
tracking img