Glosario

Páginas: 2 (396 palabras) Publicado: 28 de abril de 2011
La metáfora básica para su explicación es la máquina. La concepción mecanicista es determinista y opuesta a todo finalismo. Este modelo ve al ser humano al igual que la máquinaACOBLAMENT D’ORDRESOCIAL (BUCLE AUTOPOIETIC)
Es produeix quan 2 sistemes de la mateixa classe estructural (2 persones per exemple) s’envien mútuament una sèrie de “pertorbacions” recurrents, de manera que cada un esconverteix en un mitjà necessari per a la producció i manteniment de l’organització de l’altre. Aquest sistema ha d’evolucionar a llarg de la primera i la segona infància de manera que mare i fill facin elseu peculiar desenvolupament, cada un al seu nivell.

Adaptación:
Es la capacidad de ajustar nuestras estructuras mentales o conducta a las exigencias del ambiente, lo cual se logra mediante losprocesos de ASIMILACION Y ACOMODACION.

ADQUIRIT
Diem d'una característica que és adquirida quan es apresa o deguda a 1’ambient, o sigui que la seva aparició es pot explicar per una o diversescauses presents a 1'ambient, encara que les manifestacions que provoca siguin de tipus endogen (una infecció és adquirida, encara que estigui localitzada a 1'interior del cos).

AFFORDANCE
En elDicionario de Psicologia de F. Dorsch trobem definit affordance com:
"... conjuntos de propiedades invariantes en el ámbito ecológico, considerando la adaptación del sistema sensorio y locomotor de unorganismo a su medio ambiente y sus necesidades biológicas y eventualmente sociales".

Recordeu que és un concepte introduit per J.J. Gibson eADQUIRIT
Diem d'una característica que és adquirida quan esapresa o deguda a 1’ambient, o sigui que la seva aparició es pot explicar per una o diverses causes presents a 1'ambient, encara que les manifestacions que provoca siguin de tipus endogen (unainfecció és adquirida, encara que estigui localitzada a 1'interior del cos).

AFFORDANCE
En el Dicionario de Psicologia de F. Dorsch trobem definit affordance com:
"... conjuntos de propiedades...
Leer documento completo

Regístrate para leer el documento completo.

Estos documentos también te pueden resultar útiles

  • Glosario
  • Glosario
  • Glosario
  • Glosario
  • Glosario
  • Glosario
  • Glosario
  • Glosario

Conviértase en miembro formal de Buenas Tareas

INSCRÍBETE - ES GRATIS