Mormones

Solo disponible en BuenasTareas
  • Páginas : 3 (651 palabras )
  • Descarga(s) : 0
  • Publicado : 24 de febrero de 2012
Leer documento completo
Vista previa del texto
Mormonismo
El mormonismo es una tradición rêligiosa que toma su nombre del Libro de Mormón. Empeçó cuando el mancebo Joseph Smith (nacido en 1805 en Palmyra, New York) tornando a casa de su familiauna manyana de la primavera de 1820, se arrodeó i declaró a su madre que savía que la iglesia lokal no era verdadera.
creencias basicas
El el mormonismo, los Articulos de Fe son un credo informalcomposado de la parte de Joseph Smith Jr. como parte de una letra embiada en 1842 a John Wentworth, editor del Chicago Democrat. Es una lista consisa de las tredje doctrinas fundamentales delmormonismo. Munchas denominasyones de los Santos de los Últimos Dias ven estos artikolos komo un estamento autoritario de teolojia basica. Algunas denominasyones, komo la Eglezya de Jesus-Kristo de los Santosde los Últimos Dyas, adoptaron los articulos como estructura.
Los Articulos de Fe son las venideras:
1. kreemos en el Dio, el Pwadre Eterno, i en su Hijo, Jesús-cristo i en el Espiritu Santo.2. kreemos ke los ombres serán kastigados por sus pekados i no por la transgresyón de Adán.
3. kreemos ke, por medyo del sakrifisyo ekspyatoryo de Kristo, toda la Umanidad puede ser salvada por laobedyensya a las leyes i ordenansas del Evanjelyo.
4. kreemos ke los primeros principios y ordenansas del Evanjelyo son: primero, fe en el Señor Jesus-cristo; segundo, arrpentimyento; tersero,bavtismo por inmersyón para la remisyón de los pekados; cuarto, imposición de las manos para el don del Espiritu Santo.
5. kreemos ke un ombre deve ser yamado por Dio, por la profesya i por laimposisyón de manos, por kyen posea avtoridad para pregonar el Evanjelyo i administrar sus ordenansas.
6. kreemos en la mesma organisasyón eksistente en la Eglezya primitiva, esto es, apostoles,profetas, pastores, maestros, evenjelistas, ets.
7. kreemos en el don de las lingvas, profesya, revelasyón, visyones, kura, interpretasyón de las lingvas, etc.correcta su traduksyón; creemos también...
tracking img